Welkom op de site van de VES

U kunt ons bereiken via de bestuurspagina
Of door het contactformulier in te vullen

Volg ons

Op de ALV van 10 april 2022 zijn er een drietal bestuursleden afgetreden. Wim Kramer, Edwin Luitjes en Frits Beekelaar. Roel Kamman zat al in het bestuur als algemeen bestuurslid en vertegenwoordigt de VES bij de CISA (Internationale Engelse Setter Club). Hij zal de functie van voorzitter gaan vervullen. Elly 't Lam neemt de functie van secretaris op zich. Helaas is er nog een vacature voor de functie van penningmeester. Marije Krans maakte al onderdeel uit van het vorige bestuur en zij zal ook onderdeel uit blijven maken van het huidige bestuur.

Het bestuur bedankt hun voorgangers voor hun jarenlange inzet voor de VES. Naast de oud-bestuursleden, is ook Sabine van der Eijk gestopt met haar werkzaamheden voor de VES. Het bestuur wil haar enorme dank uitspreken aan Sabine, voor al het redactiewerk wat ze gedaan heeft. We weten als geen ander wat een enorme klus het is om elke keer weer een nieuw clubblad te maken.